Nulla nec dolor sit amet lacus molestie

Sea summo mazim ex, ea errem eleifend definitionem vim. Ut nec hinc dolor possim
mei ludus efficiendi ei sea summo mazim ex.

Etiam et Urna?

Fusce Sed Massa

Suspendisse Tristique

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem amet dolore ut labore et tempor

Blandit-Gravida

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem amet dolore ut labore et tempor

Justo Bibendum

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem amet dolore ut labore et tempor

Proin Egestas

Nam Viverra Iaculis Finibus

img

Sed ut Perspiciatis Unde Omnis Iste Sed ut perspiciatis unde omnis iste natu error sit voluptatem accu tium neque fermentum veposu miten a tempor nise. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit consequat reprehender in voluptate velit esse cillum duis dolor fugiat nulla pariatur.

Cras Vitae Eu Suscipit

Vitae Lacinia

Cras Vitae Placerat

How to create interchangeable software components for embedded systems. Decouple the logic from hardware (Episode I)

(Lee este artículo en español aquí.) Introduction “If you don’t use interfaces, then you haven’t understood object-oriented programming.” (Read somewhere, really!). A few days ago I shared with you a class (Blink) to control binary peripherals (LEDs, relays, buzzers, etc). I really liked this class, besides being very useful. However, I implemented it in a […]

Leer más

Cómo crear componenes de software intercambiables para sistemas embebidos. Desacopla la lógica del hardware (Parte I)

(Read this article in english here.) Introducción Si no usas interfaces, entonces no has entendido la programación orientada a objetos. (Leído en algún lado recientemente.) Hace unos días les compartí una clase (Blink) para controlar periféricos binarios (LEDs, relevadores, búzzers, etc). Esta clase, además de ser muy útil, me gustó mucho. Sin embargo, tiene algo […]

Leer más